loading...
لوازم آرایش| زیباییی پوست و مو| ادکلن و عطر
بیوتی بازدید : 33 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

تفاوت میان دئودورانت و ضد تعریق چیست؟

باکتری‌ها باعث ایجاد بوی بد تعریق زیر بغل می‌شود. از این رو دئودورانت و مام ضد تعریق می‌توانند مانع بوی بد تعریق شوند. با این حال پیش از خرید محصولات بهداشتی آقایان، بهتر است تفاوت میان دئودورانت و مام ضد تعریق را بدانید تا با توجه به نیازتان آن را تهیه نمایید.

دئودورانت مانع تعریق شما نمی‌شود و شما حتی با استفاده از دئودورانت به طور طبیعی عرق می‌کنید. اما با ترکیبات روغن، اسانس‌های معطر و الکل، بوی ناخوشایند تعریق را از بین می‌برد. در این صورت به افرادی که نمی‌خواهند مانع یک رفتار طبیعی بدن همچون تعریق بشوند و در عین حال نمی‌خواهند بو بد بدهند، خرید دئودورانت مردانه را توصیه می‌کنیم.

همان گونه که از نام مام ضد تعریق مردانه پیداست، این محصول برای مدتی مانع تعریق زیر بغل می‌شود. در نتیجه ترکیباتی همچون آلومینیوم و اسانس عطری نه تنها مانع عرق کردن زیر بغل می‌شوند، بلکه بوی ناخوشایند عرق نیز نمی‌دهید.

نکاتی که باید پیش از خرید دئودورانت یا ضد تعریق مردانه بدانید

ضد عرق مردانه مام مردانه

محصولات آرایشی و بهداشتی همچون دئودورانت یا مام ضد تعریق مردانه و زنانه با یکدیگر متفاوت هستند. با این حال پیش از خرید دئودورانت و مام باید به نکات مهم دیگری نیز توجه کنید تا سلامت شما تامین شود و ترکیبات ساختاری این محصولات بهداشتی آسیبی به شما نرسانند.

۱٫ آیا به دئودورانت نیاز دارید یا به ضد تعریق مردانه؟

در صورتی که دچار تعریق کمتری می‌شوید و تنها می‌خواهید از بوی عرق جلوگیری کنید، خرید دئودورانت مردانه بهترین گزینه خواهد بود. با این حال افرادی که دچار تعریق زیادی، به‌خصوص در فصل تابستان می‌شوند، به طوری که اکثر اوقات زیر بغل لباسشان خیس یا زرد می‌شود، بهتر است از مام یا ضد تعریق مردانه بهره‌مند شوند.

توصیه می‌کنیم تنها در صورتی که دچار تعریق زیاد می‌شوید، در مواقع خاص یا در فصل تابستان از ضد تعریق مردانه استفاده کنید. چرا که بسیاری از محققان بر این باورند که ممکن است محصول بهداشتی ضد تعریق مانع فعالیت طبیعی غدد تعریق زیر بغل شود. در این صورت می‌توانید از دئودورانت یا مام بدون الکل یا آلومینیوم برای سلامت بیشتر بدن‌تان استفاده کنید.

۲٫ به برچسب راهنمای دئودورانت یا ضد تعریق توجه کنید

مام مردانه

بهتر است بدانید دئودورانت یا ضد تعریق مردانه، محصول بهداشتی معجزه‌ آسایی نیستند. برای مثال یک ضد تعریق معمولا می‌تواند ۲۰% مانع عرق کردن زیر بغل در طول روز شود. در این صورت بهتر است برچسب راهنمای روی محصول را مطالعه کنید.

این برچسب‌ها اطلاعاتی همچون ماندگاری دئودورانت یا ضد تعریق یا میزان قدرت، ترکیبات محصول، اسانس و… را در اختیار شما قرار می‌دهند. از این رو خرید راحت و مطمئن‌تری را تجربه خواهید کرد و همچنین می‌توانید با توجه به نیازتان، محصول مورد نظر را تهیه کنید.

 

۳٫ دئودورانت یا مام مردانه تهیه کنید

محصولات بهداشتی مردانه و زنانه با توجه به تفاوت فیزیکی خانم‌ها و آقایان و بررسی‌های علمی تولید می‌شوند. از این رو اگر می‌خواهید نتیجه بهتری در خرید محصول بهداشتی دریافت کنید، بهتر است آقایان دئودورانت یا مام مردانه تهیه کنند، چرا که میزان تعریق آقایان و خانم‌ها با یکدیگر متفاوت است.

البته ناگفته نماند که ترکیبات دئودورانت یا مام مردانه و زنانه با یکدیگر تفاوتی ندارند، اما میزان ترکیبات، اسانس یا بوی آن متفاوت است. از این جهت بیشتر مام یا دئودورانت مردانه بوی شبیه به عطر مردانه دارد و مناسب آقایان است.

۴٫ چه نوع دئودورانت یا ضد تعریقی می‌خواهید؟

خرید رول ضد تعریق مردانه

دئودورانت یا ضد تعریق مردانه انواع گوناگونی دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان آن را تهیه کنید. برای مثال دئودورانت رولی، اسپری یا صابونی در گروه پرطرفدار و پرفروش این محصول بهداشتی قرار دارند.

دئودورانت یا مام رولی از یک مایع غلیظ و سر رولی تشکیل شده که پس از استفاده احساس می‌کنید زیر بغل‌تان خیس است. اما نگران نباشید، چرا که مام رولی پس از چند دقیقه خشک می‌شود و دیگر رطوبت آن را احساس نخواهید کرد.

دئودورانت صابونی یا جامد، جنسی همچون صابون دارد که احساس رطوبت زیر بغل ایجاد نمی‌کند، اما یکی از مشکلات آن ایجاد لکه روی لباس است. البته در صورتی که پس از استفاده از دئودورانت صابونی لباس‌تان را به تن نکنید و کمی صبر کنید، لکه روی لباس‌تان ایجاد نمی‌شود.

بسیاری تصور می‌کنند که دئودورانت اسپری همان اسپری خوش بو کننده معمولی است. اما این نوع دئودورانت با اسپری خوش بو کننده متفاوت است و مانع تعریق یا بوی بد عرق می‌شود. همچنین اسپری دئودورانت ماندگاری بالایی دارد و زودتر خشک می‌شود.

۵٫ به پوست خود توجه کنید

بسیاری از افراد پوست حساسی دارند و ممکن است با استفاده از دئودورانت یا ضد تعریق مردانه دچار حساسیت پوستی یا التهاب شوند. معمولا بسیاری از افراد موی زیر بغل خود را می‌تراشند و ممکن است پس از استفاده از این محصول دچار سوزش یا قرمزی شوند.

از این رو ضد تعریق یا دئودورانت مردانه را همچون عطر، اسپری، کرم و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی برای ۷۲ ساعت تست کنید و در صورتی که دچار حساسیت نشدید، استفاده آن را ادامه دهید. با این حال به دلیل رعایت قوانین و اصول بهداشتی، هیچ مرکز خریدی محصولات بهداشتی آقایان و خانم‌ها را پس از استفاده پس نمی‌گیرد.

از این جهت در صورتی که پوست حساسی دارید، حتما به پزشک مربوطه مراجعه کنید و پس از مشورت، دئودورانت یا مام مردانه مناسب پوست‌تان را تهیه کنید. در این صورت می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و محصول مطمئن‌تری را تهیه کنید.

۶٫ پس از حمام از مام یا دئودورانت استفاده کنید

دئودورانت مردانه

بسیاری به اشتباه زمانی که دچار تعریق در ناحیه زیر بغل می‌شوند، به یاد استفاده از مام یا دئودورانت می‌افتند که در این اقدام نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود. بدترین حالت ممکن آن است دچار تعریق شده باشید و روی بوی ناخوشاند تعریق اسپری یا عطر بزنید.

این اقدام بوی ناخوشایند تعریق را بدتر می‌کند و بهتر است تنها با حمام رفتن این مشکل را حل کنید. علاوه بر این، توصیه می‌کنیم از مام یا دئودورانت پس از حمام استفاده کنید. چرا که پوستتان پس از حمام تمیز است و هنوز بوی بدی از تعریق حاصل نشده است. دئودورانت و مام کمک می‌کنند تا از تعریق و بوی ناخوشایند آن جلوگیری کنید و لباس‌هایتان نیز بو نگیرد.

۷٫ دئودورات یا ضد تعریق مردانه را از فروشگاه مطمئن تهیه کنید

این روزها محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی بیشتر از همیشه در بازار به فروش می‌رسد و افراد کمی می‌توانند تفاوت میان محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهند. از این رو شما باید دئودورانت یا ضد تعریق مردانه را از یک فروشگاه مطمئن و معتبر تهیه کنید. این روزها رقابت زیادی میان فروشگاه‌های اینترنتی است.

از این رو این فروشگاه‌ها سعی می‌کنند با محصولات اصل و برندهای معتبر و باکیفیت، اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند. در این صورت سعی کنید از فروشگاه آنلاین معتبری خرید کنید که کاربران بسیاری از خرید از فروشگاه آنلاین مورد نظر رضایت داشته باشند.

همچنین خرید اینترنتی دئودورانت یا ضد تعریق این مزیت را به همراه دارد که شما می‌توانید اطلاعات تمام محصولات را بررسی کنید، از نظر و تجربیات دیگر مشتریان آگاه شوید، قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و از میان برندهای مختلف، محصول مورد نظر و دلخواهتان را انتخاب و تهیه نمایید.

 

منبع: بانی مگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
معرفی و راهنمای خرید محصولات آرایشی زنانه و لوازم اصلاح مو زنانه و مردانه ریش تراش و سشوار، ادکلن و عطر های مردا نه و زنانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 4,987
  • بازدید کلی : 21,910