loading...
لوازم آرایش| زیباییی پوست و مو| ادکلن و عطر
بیوتی بازدید : 50 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
مراقبت از پوست خشک و استفاده از ماسک‌های مناسب این نوع پوست نقش بسیاری در شادابی و طراوت آن دارد. در این مطلب طرز تهیه ۵ ماسک خانگی مخصوص پوست خشک را آموزش می‌دهیم تا با هزینه‌ای کم پوست خود را همیشه زیبا و درخشان نگه دارید.

 استفاده از ماسک‌های صورت یکی از موارد مهمی است که باید در روتین هفتگی مراقبت از پوست خود آن را حتما بگنجانید. در مطلب زیر با طرز تهیه ۵ ماسک خانگی برای پوست‌های خشک آشنا می‌شوید.

۵ ماسک خانگی ارزان برای پوست‌های خشک

به گزارش همشهری آنلاین، پوست صورت بر اثر عوامل مختلفی می‌تواند خشک شود مثل ژنتیک، کم‌آبی، تغذیه ناسالم، آب و هوا و برخی بیماری‌ها. مراقبت از پوست خشک و استفاده از کرم‌ها و ماسک‌های مناسب این نوع پوست نقش بسیاری در شادابی و طراوت آن دارد. در این مطلب طرز تهیه ۵ ماسک خانگی مخصوص پوست خشک را آموزش می‌دهیم تا با هزینه‌ای کم پوست خود را همیشه زیبا و درخشان نگه دارید.

۱- ماست خیار و شکر

مواد لازم: نصف خیار، شکر یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه و نحوه مصرف: خیار را در یک کاسه رنده کنید. شکر به آن اضافه کنید و آن را هم بزنید. مخلوط را به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه داخل یخچال بگذارید. سپس آن را روی صورت خود بمالید. بعد از ۱۰ دقیقه صورت خود را بشویید و به‌آرامی آن را خشک کنید.

در پایان از مرطوب‌کننده مناسب پوست خشک استفاده کنید.

۲- ماسک پودر کاکائو و توت‌فرنگی

مواد لازم: توت‌فرنگی له‌شده ۴ عدد، پودر کاکائو یک قاشق غذاخوری، عسل یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه و نحوه مصرف: مواد بالا را با هم مخلوط کنید تا خمیری یکنواخت ایجاد شود. خمیر به‌دست‌آمده را روی صورت خود بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب گرم بشویید و به‌آرامی آن را خشک کنید.

۳- ماسک شاداب‌کننده پوست خشک

مواد لازم: خمیر بادام یک قاشق چایخوری (از شب قبل آماده شده باشد)، ژل آلوئه‌ورا یک قاشق چایخوری، دو قطره اسانس، عسل رقیق یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه و نحوه مصرف: تمام این مواد را به‌خوبی با هم ترکیب کنید و روی صورت خود بگذارید. بعد از ۱۵ دقیقه آن را پاک کنید و با آب گرم بشویید. این ماسک یکی از ساده‌ترین انواع ماسک برای پوست خشک است.

۴- ماسک ماست و گل سرخ

۵ ماسک خانگی ارزان برای پوست‌های خشک

مواد لازم: ماست یک قاشق غذاخوری، عسل دو قاشق غذاخوری، گلاب دو قاشق غذاخوری، گلبرگ گل سرخ یک کاسه کوچک

طرز تهیه و نحوه مصرف: تمامی این مواد را با هم ترکیب کنید تا خمیر نرمی به دست آید. سپس آن را روی صورت خود بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید.

۵- ماسک آبرسان پوست خشک

مواد لازم: سس سفید یا مایونز نصف قاشق غذاخوری، ماست پرچرب یک قاشق غذاخوری، زرده تخم مرغ یک عدد، عسل یک قاشق چایخوری

طرز تهیه و نحوه مصرف: سس و ماست را خوب با هم مخلوط کنید. سپس زرده تخم مرغ و عسل را به آن اضافه کرده و این ترکیب را به‌خوبی هم بزنید تا یکدست شود. به مدت ۲۰ دقیقه آن را روی پوستتان بگذارید.

دقت کنید تمامی پوست صورت و حتی بخشی از پوست ناحیه گردن را نیز با کمک ماسک پوشش دهید. پس از اتمام مدت زمان ذکرشده این ماسک را با کمک آب نیمه‌ولرم بشویید.

منبع: پایگاه خبری برترین ها

 
بیوتی بازدید : 38 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

 

بدون رنگ کردن مو، موهای سفید خود را به حالت قبل بازگردانید



معمولا وقتی موهای سر سفید می شوند تنها راه حل ممکن رنگ کردن مو به نظر می رسد اما در واقع این طور نیست. شما می توانید با انجام برخی از کار ها جلوی سفید شدن موهایتان را گرفته و حتی آنها را درمان کنید.

همچنین استفاده از محصولات مختلف بهداشت مو مملو از مواد شیمایی مضر بوده که استفاده از انها توصیه نمی شود. بهترین راه حل استفاده از محصولات طبیعی مناسب برای مو است که اثر بخشی بسیار زیادی داشته و به سلامت شما نیز آسیبی وارد نمی کنند.

در ادامه می توانید روش هایی که با آنها می توان بدون رنگ کردن مو موهای سفید خود را به حالت قبل برگردانید را بخوانید.

1. روزانه یک فنجان آب انگور فرنگی هندی بنوشید.

2. برگ کاری(ادویه کاری) را با پودر کرده و با روغن نارگیل برای موهای خود استفاده کنید. هر دو استفاده موضعی و خوردن آن می تواند به موهای شما کمک کند.

3. سفید شدن رنگ موها می تواند به دلیل کمبود ویتامین باشد. شما می توانید مصرف مکمل ویتامین های خانواده بی و دی را برای پیشگیری و درمان موهای سفید در نظر بگیرید.

4. کتالاز یک آنزیم محافظت کننده از رنگ دانه مو می باشد. با خوردن غذا های سرشار از این آنزیم مانند سیب زمینی شیرین، هویج، فلفل قرمز و قارچ می توانید از سفید شدن رنگ موی خود جلوگیری کنید.

5. به جای دیگر چای ها، چای سبز بنوشید. همچنین می توانید با اضافه کردن عصاره این چای به شامپو از آن به صورت موضعی استفاده کنید.

6. شکلات تلخ مصرف کنید.(حداقل 70 درصد)

7. از روغن بادام شیرین به صورت موضعی استفاده کنید.

8. پس از استفاده از شامپو، موهای خود را با دم کرده چای سیاه آبکشی کنید.

 

منبع: پایگاه خبری طلا

 
بیوتی بازدید : 51 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
15 عطر مردانه محبوب در دنیا

دنیای عطر و ادکلن واقعا جالب و بوییدنی است. تصور کنیم که شما به یک فروشگاه عطر می روید که هر کدام رایحه‌های جذاب خاص خود را دارند. برخی از عطرها زنانه، برخی عطر مردانه و برخی برای هر دو جنس، مشترک هستند. شاید شما اکنون می‌خواهید برای همسر، پدر و یا برادر خود یک ادکن مردانه بخرید اما از سویی نمی‌دانید که در میان برندها و مدل‌های موجود، کدام یک بهتر هستند.

معرفی 15 عطر مردانه

در تمام دنیا، انواع مختلف عطر مردانه وجود دارد که هر کدام متناسب با رایحه‌ها و گروه بویایی، مورد استقبال گروهی از مردان قرار می‌گیرد. در میان تعداد بیشماری از عطر های مردانه،

1-    عطر آمواج اینترلوده

برند آمواج همواره در ذهن انسان، نمادی از حس غرور و قدرت است. این ادکلن، بسیار شیک و لوکس است که باعث می‌شود در بین اطرافیان احساس خاص و یونیک بودن داشته باشید. آمواژ اینترلوده در گروه بویایی چوبی شرقی قرار داشته و قدرت پخش و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

2-    عطر شنل بلو

از دیگر عطرهایی که برای آقایان عزیز در نظر گرفته شده است، عطر شنل بلو است که در سال 2014 به دنیا معرفی گردید. کافی است کمی از عطر را به خود اسپری کنید تا حس شادابی، طراوت، آزادی و در عین حال جدی بودن به وجودتان القا شود.

 

3-    عطر بولگاری آکوا پور

به عنوان یک عطر سرد شناخته شده و برای تابستان بسیار مناسب است، عطر بولگاری آکوا پور را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. جالب است بدانید که در میان انواع عطر سرد، این عطر فروش زیادی در دنیا داشته است. یک عطر اصیل و خوشبو که اگر کمی از آن را اسپری کنید، حسی شبیه به دریا را خواهید داشت. نت اولیه این ادکلن از رایحه درخت نارنج و پرتقال تشکیل شده و در نت میانی از رایحه جلبک‌های دریای و اسطوخودوس استفاده شده است.

4-    عطر پاکورابان وان میلیون

بعض از مردان به عطرهای تلخ علاقمند هستند و به عنوان یک عطر مردانه جذاب برای شما عزیزان، عطر پاکورابان وان میلیون را پیشنهاد می‌کنیم. این عطر در سال 2008 به دنیا معرفی شد و در گروه بویایی چوبی قرار دارد. در صورتی که می‌خواهید به یک جلسه رسمی بروید، این عطر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

5-    عطر مردانه Dior homme intense

یک عطر بی نظیر و متفاوت که بویی بسیار دلنشین دارد. نت ابتدایی آن از اسطوخودوس و نت میانی از رایحه گل درختی، گلابی و زنبق تشکیل شده است. برای مهمانی‌های شبانه در پاییز و زمستان، گزینه مناسبی برای آقایان خواهد بود. به عنوان یک عطر گرم و شیرین در سال 2007 برای آقایان عزیز معرفی گردید و در کوتاه مدت توانست طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. 

عطر مردانه

6-    عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس یک عطر سلطنتی و خاص است که طبع خنک و شیرین دارد. این عطر در سال 2010  معرفی گردید. رایحه‌های موجود در نت اولیه، ترنج و آناناس هستند. این عطر ماندگاری بسیار خوبی دارد. وقتی عطر را اسپری کردید، کمی صبر کنید تا رایحه گل رز و یاس را حس کنید که فضا را بسیار شاعرانه خواهد کرد.

7-    عطر مردانه دیور ساواج

زمانی که عطر دیور ساواج معرفی شد، توانست در دنیا غوغا کرده و در میان عطرهایی که تا به حال تولید شده بود، جایگاه بسیار بالایی به دست بیاورد. این عطر به عنوان عطر 4 فصل شناخته شده و در سال 2015 معرفی گردید. جالب است بدانید که جانی دپ کسی بود که تبلیغات این عطر را برعهده گرفت.

8-    عطر DOLCE&GABBANA THE ONE FOR MEN EDP

برند D&G یکی از برترین برندهای فعال در صنعت عطرسازی است که این عطر را در سال 2015 به دنیا معرفی نمود. قطعا مهم است که عطری ماندگاری با قدرت پراکنش بالا خریداری کنیم. این عطر مردانه چنین شرایطی را داشته و تنها کافی است یکبار آن را به بدن اسپری کنید تا ساعت‌ها، بوی خوش آن در فضا پخش شود.

9-    عطر جیونچی زریوس رژ

عطرها با خود احساساتی به همراه دارند که باعث می‌شود رازهای وجودی انسان را فاش کنند. زمانی که عطر جیونچی زریوس رژ را اسپری می‌کنید، حسی دلنشین به شما می‌دهد که در عین‌حال، قدرتمند به نظر می‌رسید. اولین بار این عطر در سال 1995 به بازار آمد و اکنون بعد از سالیان طولانی، هنوز هم به عنوان یک عطر مردانه بی نظیر برای افرادی که خاص پسند هستند، جایگاه ویژه‌ای دارد.

10-   عطر تق هرمس ادوتویلت

برند هرمس از جمله برندهای عطر و ادکلن است که در طول سالیان فعالیت خود توانسته است محصولات عالی و شیک برای مردم تولید نماید. عطر تق هرمس ادوتویلت در سال 2006 به دنیا معرفی شد و آقایان عزیز می توانند از آن به عنوان یک عطر مردانه چهار فصل استفاده نمایند. لازم است بدانید که این عطر قدرت پراکنش و ماندگاری بسیار بالایی داشته و تا ساعت‌ها رایحه‌های آن در هوا باقی می‌ماند. کافی است کمی از آن را به خود اسپری کنید تا در میان جمع، در مرکز توجه قرار گیرید.

11-   عطر لالیک مشکی

عطری مردانه و بسیار جذاب که طراحی خاصی دارد و حتی مردانی که بسیار سخت پسند هستند، از آن استقبال می‌کنند. عطر لالیک مشکی در سال 2006  از کشور فرانسه با یک طراحی بسیار زیبا در شیشه عطر، روانه بازار شد. رایحه تلخ و طبع گرم، از ویژگی‌های بارز این عطر است.

12-   عطر مرسدس بنز اینتنس

آقایان عزیز که به دنبال یک عطر دوست داشتنی و  شیک هستند، پیشنهاد می‌کنیم حتما عطر مرسدس بنز اینتنس را امتحان کنند. عطر مرسدس بنز اینتنس، عطری با رایحه تلخ است که در سال 2013 به دنیا معرفی شد. زمانی که عطر را اسپری می‌کنید، رایحه‌های نارنگی، لیمو ترش و ترنج را به خوبی حس خواهید کرد. اگر به دنبال یک هدیه ایده‌آل برای همسر خود هستید، پیشنهاد کارشناسان ما عطر مرسدس بنز اینتنس خواهد بود.

13-  عطر مارلی پگاسوس

به عنوان یک عطر بسیار جذاب برای فصول سرد سال، عطر مارلی پگاسوس را به شما آقایان عزیز پیشنهاد می کنیم. برند دمارلی از رایحه های چوب صندل، وانیل و کهربا در نت ابتدایی عطر استفاده کرده است.

عطر مردانه

14-  عطر ورساچه پورهوم

برخی از مردان علاقمند به عطرهای ایتالیایی هستند پس به ان ها پیشنهاد می دهیم که عطر ورساچه پورهوم را بخرند که رایحه های دوست داشتنی و دلنشین دارد. وقتی این عطر مردانه را اسپری می کنید، شما را در دید دیگران مردی جذاب و در عین حال جدی نشان خواهد داد.

15-  عطر ورساچه اروس

حتما تا به حال نام برند ورساچه را در میان فعالان صنعت عطر و ادکلن شنیده اید. آقایان عزیز که به دنبال یک عطر شیک برای 4 فصل هستند، بهتر است حداقل یکبار عطر ورساچه اروس امتحان نمایند.  این ادکلن، رایحه های شیرین داشته و قدرت بالایی در پراکنش و ماندگاری دارد. نت ابتدایی عطر متشکل از رایحه های لیموترش، نعناع و سیب، نت پایه وانیل، خس خس و سدر و نت میانی از  دانه تونکا و شمعدانی تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

 
 
بیوتی بازدید : 65 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

کدام رشته‌های آرایشگری به سرمایه کم نیاز دارند؟

در این روزها که توجه به ظاهر و تمایل به جوان ماندن روز به روز در حال افزایش است، نیاز به یک آرایشگر حرفه‌ای و متخصص زیبایی بیشتر از همیشه احساس می‌شود. بنابراین اگر شما بتوانید مهارت و تخصص لازم را در این زمینه به دست آورید، به راحتی می‌توانید جایگاه خود را به‌دست آورید و به درآمدهای بالا برسید.

آرایشگری یکی از شغل‌های بسیار پرطرفدار و پردرآمد این روزهاست. این رشته علاوه بر اینکه بازار کار خوبی دارد، یک فرصت عالی برای افراد خلاق است تا ایده‌های ذهنی خود را با تکنیک‌های عملی پیوند زده و روش و استایل خاص خود را داشته باشند. در این روزها که توجه به ظاهر و تمایل به جوان ماندن روز به روز در حال افزایش است، نیاز به یک آرایشگر حرفه‌ای و متخصص زیبایی بیشتر از همیشه احساس می‌شود. بنابراین اگر شما بتوانید مهارت و تخصص لازم را در این زمینه به دست آورید، به راحتی می‌توانید جایگاه خود را به‌دست آورید و به درآمدهای بالا برسید.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در رشته آرایشگری با گرایش‌های مختلفی روبرو می‌شوید. برخی از این رشته‌ها هزینه اولیه زیادی دارند. هم از باب تهیه مواد اولیه و هم از باب آموزش. اما در برخی دیگر می‌توانید با اندک سرمایه فعالیت خود را آغاز کرده و وارد بازار کار شوید و به مرور زمان کسب و کار خود را گسترش دهید. در این مقاله قصد داریم در خصوص رشته‌هایی صحبت کنیم که برای شروع به سرمایه کمی نیاز دارند.

معرفی رشته‌های آرایشگری که به سرمایه کم نیاز دارند

۱- اصلاح صورت و ابرو

اصلاح صورت و ابرو یکی از دوره‌هایی است که گذراندن آن برای تمام افراد علاقه‌مند به حرفه آرایشگری الزامی است. در این دوره تنها با قیچی، موچین و یک بند اصلاح می‌توانید یادگیری را شروع کرده و وارد بازار کار شوید. البته باید در نظر داشته باشید که امروزه برای اصلاح صورت از روش‌های دیگری چون جلبک، موم و … نیز استفاده می‌شود که در این صورت هم در مقایسه با سایر دوره‌های آرایشگری هزینه کمی دارد.

در آموزش اصلاح صورت، نکاتی در خصوص نحوه اصلاح، آشنایی با انواع پوست، فرم ابروها، شکل دادن به ابروها و مواردی از این قبیل پرداخته می‌شود.

 

 

۲- کوتاهی مو

در دوره آموزش کوتاهی موکه یکی از دوره‌های پرطرفدار آرایشگری محسوب می‌شود، روش‌های کوتاه کردن مو آموزش داده خواهد شد. در این دوره شما با انواع مدل کوتاهی مو، تکنیک‌های کوتاهی مو، انواع فرم صورت، و مدل‌های مناسب برای هر نوع فرم صورت آشنا خواهید شد.

رشته کوتاهی مو نیز به سرمایه زیادی نیاز ندارد. با تهیه شانه‌های مخصوص، ماشین اصلاح و انواع قیچی و آبپاش می‌توانید برای یادگیری این رشته پردرآمد اقدام کنید و کسب و کار خود را داشته باشید.

۳- لیفت مژه

همانگونه که می‌دانید، چشم و ابرو در زیبایی افراد نقش به‌سزایی دارند. در همین راستا، خانم‌ها برای رفع عیب و ایرادها و زیباتر شدن چشم و ابروهای خود بسیار هزینه می‌کنند. لیفت مژه یکی رشته‌های آرایشگری پرطرفدار است که می‌تواند مژه‌های صاف و بی‌حالت شما را به مژه‌های بسیار زیبا و خوش حالت تبدیل کند. در دوره آموزش لیفت مژه، یاد می‌گیرید که چطور مژه‌های مشتری را به بهترین شکل لیفت کنید و حالت بدهید.

برای این کار از چسب‌های مخصوص و نرم کننده‌های خاصی استفاده می‌شود که هیچ‌گونه ضرری برای چشم و مژه‌ها نخواهند داشت. مواد و ابزار لازم برای این رشته پردرآمد شامل مواد مخصوص لیفت و تقویت مژه، پد سیلیکونی، براش و شانه مژه است که به راحتی و با سرمایه کم می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

 

 

۴- لیفت ابرو

امروزه یکی از فعالیت‌های زیبایی که در سالن‌های آرایشگری انجام می‌شود، لیفت ابرو است. به طور کلی با افزایش سن، پوست دچار افتادگی شده و حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. در این شرایط لیفت ابرو برای فرم دادن و به اصطلاح بالا کشیدن ابرو روش مناسبی خواهد بود.

امروزه لیفت ابرو با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. جراحی لیفت ابرو یکی از این روش‌هاست. در برخی موارد نیز از بوتاکس برای بالا کشیدن پوست و کاهش چین و چروک اطراف ابرو و شقیقه استفاده می‌کنند. کشیدن پوست شقیقه با نخ نیز یکی دیگر از روش‌های لیفت ابرو است. اما روش دیگری نیز وجود دارد که مانند جراحی و لیفت با نخ تهاجمی نیست و هزینه کمتری نیز دارد.

لیفت ابرو در رشته آرایشگری یک روش بدون ضرر و بدون نیاز به بی‌حسی و بیهوشی است. در این روش ابروهای شما با استفاده از مواد گیاهی و ضدحساسیت به زیبایی فرم گرفته و بالا می‌رود. تمام ابزاری که برای شروع کار خود در این رشته نیاز دارید شامل مواد مخصوص لیفت ابرو، شانه و برس ابرو است. بنابراین با سرمایه بسیار کم می‌توانید کار خود را شروع کنید.

منبع: تجارت نیوز

 
بیوتی بازدید : 55 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

 


از دیر باز تا کنون کشیدن خط چشم یکی از مهمترین قسمت های آرایش برای بانوان بوده است که طرفداران پر و پا قرص خود را هم دارد و در کنار آن برای کشیدن آن نیاز به ظرافت، دقت و مهارت هم خواهید داشت. جالب است بدانید از لحاظ روانشناسی چشم ها اولین نقطه جذب هر فردی است و کانون توجه همگان قرار خواهد گرفت، از این رو کشیدن خط چشم برای زیباتر جلوه دادن چشم ها امری مهم است که نیاز به دقت فراوان دارد. لذا بسته به نوع ترکیبات تشکیل دهنده آنها، قیمت خط چشم متفاوت است. در ادامه برای آشنایی با آموزش 5 مدل خط چشم پرکاربرد با الانزا همراه شوید. 

انواع خط چشم

  • خط چشم مدادی: این مداد ها با بافت نرم و سبک خود بسیار مناسب مصرف روزانه و عموم مردم است چرا که به راحتی پاک می شود و از آن سو به آسانی نیز کشیده می شوند. 
  • خط چشم مایع: خط چشم مایع یکی از همان خط چشم هایی است که برای کشیدن نیاز به تبحر و دقت دارد و در عین سختی بسیار نتیجه ایی زیبا و دلپذیر دارد، این خط چشم ها به صورت ماژیکی نیز تولید می شوند و برای کسب مهارت در استفاده از این نوع باید حتما تمرین و تکرار داشته باشید. 
  • خط چشم قلمی: اگر به دنبال راه حلی آسان و بدون نیاز به تمرین و تکرار هستید به شما استفاده از قلم مو خط چشم را پیشنهاد می کنیم، در این روش شما می توانید خط چشم هایی گیرا و زیباتر بکشید و قلم خط چشم یا همان مداد مومی این توانایی را به شما می دهد تا به آسانی نتیجه دلخواه خود را بدست آورید. 
  • خط چشم ژلی یا کرمی: این مدل از خط چشم بافتی شبیه به خط چشم مایع دارد اما به اندازه آن مرطوب نیست، این خط چشم ضد آب است و در صورت کشیدن و پلک زدن پخش نمی شود. در حقیقت این خط چشم برای زمان هایی که نیاز به خط چشم با ماندگاری بالا دارید مناسب است. 
  • خط چشم کیکی: این مدل از خط چشم مناسب برای میکاپ آرتیست های حرفه ایی است که تمیزترین و بهترین خط چشم ها را با آن می کشند، این مدل از خط چشم اکثرا به صورت سایه فشرده در دسترس استفاده کنندگان قرار می گیرد. برای استفاده از این مدل خط چشم شما باید ابتدا قلم مو مناسب خط چشم خود را خیس کنید و پس از زدن به سایه فشرده شده می توانید بر روی چشم های خود بکشید.

مراحل کشیدن خط چشم

گام اول: برای کشیدن خط چشمی زیبا که گیرایی چشم های شما را بیشتر کند می توانید از خط چشم مایع با دو نوع ماژیکی و مویی استفاده کنید، اما مهمترین کاری که باید در ابتدا انجام بدهید این است که خط چشم مناسب خود را انتخاب کرده.

 گام دوم: آماده سازی چشم ها مرحله بعدی انتخاب خط چشم است، فراموش نکنید که قبل استفاده از خط چشم و برای شروع آرایش چشم بهتر است ابتدا از پرایمر چشم استفاده کنید و اگر قصد زدن سایه چشم دارید بهتر است بعد از پرایمر شروع به پخش کردن سایه چشم خود کنید و پس از آن خط چشم خود را بکشید و در نهایت نوبت ریمل زدن مژه هایتان است. استفاده از مواد مرغوب در ترکیبات، برند سایه چشم، کشور سازنده همه و همه در قیمت سایه چشم تاثیر گذار است. 

گام سوم: نکته بعدی که در هنگام کشیدن خط چشم باید به آن توجه کنید این است که چشمان خود را نبندید، چشم ها بصورت غریزی زمان روبرو شدن با اجسام بیرونی بسته خواهند شد اما برای کشیدن خط چشم نیاز است لای پلک شما باز باشد تا توانایی ترسیم خط چشم را داشته باشید. 

گام چهارم: قرار گرفتن در محیط مناسب برای کشیدن خط چشم بسیار مهم است بخصوص که خط چشم شما مایع با نوک مویی باشد در این صورت است که نیاز به یک تکیه گاه برای ثابت نگهداشتن دست خود دارید و در صورت راحت نبودن حالت دست خط چشم شما کج و ناهموار می شود. اما راه حل این مشکل قرار دادن آرنج بر روی یک تکیه گاه است تا تمرکز شما بالا برود و طرح مورد نظر خود را بر روی چشم هایتان  پیاده کنید. 

گام پنجم: در هنگام کشیدن خط چشم بخصوص خط چشم مایع از کشیدن خط های طولانی خودداری کنید و سعی کنید با کشیدن خط های کوتاه از کج و ناهموار شدن خط چشمتان جلوگیری کنید. 

گام ششم: برای کشیده و گیرا شدن چشم هایتان باید حتی اگر شده یک کمی خط چشم خود را دنباله دار کنید، درست است که کشیدن دنباله کمی سخت است اما نتیجه کار خستگی این سختی را لذت بخش خواهد کرد. و در نهایت بعد از کشیدن خط چشم، چشم های خود را ریمل زده و پس از آن ابرو و دیگر نواحی صورت را آراش کرده و در نهایت از زیبایی خود لذت خواهید برد. 

توجه داشته باشید اگر تازه کار هستید از کشیدن خط چشم با خط چشم مایع پرهیز کنید و ابتدا با مداد چشم طرح اولیه و مدل دلخواهتان را بکشید، سپس از خط چشم مایع برای مشکی تر جلوه دادن آن استفاده کنید. برای استعلام قیمت مداد چشم می توانید برند الانزا را گوگل کنید. 

نکات مهم انتخاب خط چشم مناسب انواع چشم 

  • چشم های گرد و درشت: اگر چشم هایی درشت دارید به شما خط چشم پهن به همراه سیاه کردن داخل چشم را توصیه می کنیم، چرا که چشم های شما را کوچک و خوش حالت نشان می دهد. 
  • چشم های گود و تو رفته: اگر چشم هایی گود دارید توصیه می شود از سیاه کردن داخل و اطراف چشم پرهیز کنید، چرا که چشم های شما را ریزتر از حد معمول نشان می دهد. اما خط چشم مناسب چشم های شما خط چشمی است که ظریف و باریک باشد و در نهایت با استفاده از سایه های روشن می توانید چشم های خود را رو تر جلوه بدهید. 
  • چشم های ریز: اگر چشمانی ریز دارید و می خواهید با کشیدن خط چشم آن ها را بزرگتر جلوه بدهید باید از خط چشم زیر و روی چشم هایتان استفاده کنید. 
  • چشم های خیلی گرد و خارج از حدقه: برای کوچک نشان دادن چشم های از حدقه زده بیرون باید از خط چشمی پهن پشت چشم هایتان استفاده کنید و پس از آن اطراف چشم هایتان را کاملا سیاه کنید چرا که چشم ها را تو رفته تر نشان می دهد. 
  • چشم های نزدیک: اگر چشم هایتان خیلی نزدیک به تیغه بینی تان است باید روی یک سوم انتهایی چشم هایتان بیشتر کار کنید و گوشه چشم از داخل را کاری نداشته باشید. 
  • چشم های دور: اگر چشم هایی دور از هم دارید بهتر است از خط چشم هایی که روی یک سوم داخلی چشم بیشتر کار شده است استفاده کنید چرا که گوشه های داخلی چشم تیره که شوند نزدیکی چشم ها به هم بیشتر می شود.

 نتیجه گیری

در این نوشتار سعی بر آن داشتیم تا شما را با 6 ترفند کشیدن خط چشم آشنا کنیم و در نهایت برای کشیدن خط چشم مناسب با چشم هایتان شما را راهنمایی کرده ایم، اما در نهایت فراموش نکنید که داشتن چشم هایی زیبا و کشیدن خط چشم مناسب با صورتتان تاثیر بسیار زیادی بر جذابیت شما خواهد داشت و تمامی این دستاوردهای لذت بخش نیازمند تمرین و تکرار در کشیدن خط چشم است.  برای داشتن خط چشم خوب استفاده همزمان از سایه چشم، مداد چشم و پرایمر توصیه می شود.

منبع: الف

بیوتی بازدید : 55 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

 

استفاده مشترک از این لوازم آرایشی ممنوع

شریک شدن در استفاده از لوازم آرایش و بهداشتی، چه با دوستان نزدیک و چه با افراد غریبه آرایشگاه و کسانی که از جعبه تست لوازم آرایش در مغازه استفاده می کنند، یکی از ساده ترین شیوه های پخش باکتری است. شریک شدن در استفاده از برخی از لوازم های آرایشی کاملاً ممنوع است که در این مطلب به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، شریک شدن در استفاده از لوازم آرایش و بهداشتی، چه با دوستان نزدیک و چه با افراد غریبه آرایشگاه و کسانی که از جعبه تست لوازم آرایش در مغازه استفاده می کنند، یکی از ساده ترین شیوه های پخش باکتری است. شریک شدن در استفاده از برخی از لوازم های آرایشی کاملاً ممنوع است که در این مطلب به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

رژ لب و بالم لب

محصولات آرایشی که با دهان برخورد دارند، عامل منتقل کردن باکتری، قارچ و ویروس هستند. استفاده از رژ لب دیگران می تواند به سادگی شما را به تبخال دچار کند. ابتلا به تورم و خشکی لب هم بسیار بالاست. 

لوازم آرایشی مربوط به آرایش چشم

یکی از مهمترین قسمت صورت هر شخص چشم‌های اوست و سلامت آن نقش مهمی در زیبایی ظاهری شما خواهد داشت، بنابراین در خرید، نگهداری و بهداشت انواع لوازم آرایش چشم ها وسواس بیشتری داشته باشید؛ زیرا چشم ما هیچ محافظی از خود در برابر آلودگی‌های محیط ندارد.

استفاده مشترک از ریمل یا هرگونه وسیله آرایش چشم می تواند به سادگی باعث خارش و سرخ شدن پلک و حتی بدتر از آن، ابتلا به شپش مژه شود. اگر تصمیم دارید در فروشگاه یک محصول آرایشی را امتحان کنید، حتما از برس جداگانه استفاده کنید یا حتی یکی دو گوش پاک کن همراه خود ببرید و برای تست سایه و لوازم دیگر از آن استفاده کنید.

استفاده مشترک از این لوازم ممنوع, استفاده مشترک از لوازم آرایش, لوازم آرایشی مشترک

برس‌ها شخصی است

یکی دیگر از لوازم آرایشی که متخصصان پوست سفارش زیادی بر بهداشت آن دارند، برس‌های مخصوص رژگونه، پودرهای صورت و سایه چشم است. این برس‌ها همه زمینه لازم برای رشد باکتری‌ها را دارد و پس از استفاده به راحتی به دیگران انتقال داده می‌شود. پس علاوه بر نو کردن و گاه شستن مرتب آنها مواظب بیماری‌های پوستی حاصل از آن باشید. در ضمن همه این بیماری‌ها علت محکمی برای استفاده نکردن ما از برس‌های آرایشی دیگران است.

براش های آرایشی

براش های آرایشی را هرگز نباید با دیگران به اشتراک بگذارید چون خطر منتقل شدن آلودگی و جرم باکتری را بالا می برند و پوست شما را آماده عفونت می کنند. بنابراین هیچ وقت این ریسک را نکنید.

موچین

موچین می تواند عامل منتقل کننده باکتری و جرم زیر پوست و دیگر ابزارآلات باشد. همینطور می تواند زخم ها را به دیگر اشخاص انتقال دهد بنابراین هیچوقت نباید آن را با کسی به شراکت بگذارید.

استفاده مشترک از این لوازم ممنوع, استفاده مشترک از لوازم آرایش, لوازم آرایشی مشترک

ناخن گیر

از آن جایی که ناخن با آلودگی های زیادی روبرو است، به همین علت باید مواظب باشید که ناخن گیرها را با یکدیگر به اشتراک نگذارید چون باکتری را به ناخن های شخص دیگر انتقال می دهد. اگر هم مجبور به قرض گرفتن ناخن گیر شدید، بهتر است که آن ها را ضد عفونی کنید و سپس استفاده کنید و پس از این که خودتان هم استفاده کردید، دوباره آن را ضدعفونی کنید.

تیغ

تیغ‌هایی که برای از میان بردن موهای زائد خود مورد استفاده قرار می‌دهید نیز منبع آلودگی به حساب می‌آید. تیغ‌ های خود را یک‌ بار مصرف استفاده کنید.

به اشتراک گذاشتن تیغ ها یک کار ممنوع است. تیغ موهای روی صورت شما را از بین می برد و سلول های پوستی را دچار مشکل می کند. سطح باکتری و آلودگی را هم بالا می برد بنابراین هیچگاه نباید تیغ مخصوص اصلاح صورت را با هیچ کس، حتی اعضای خانواده ی خود به اشتراک بگذارید.

لیف

شاید لیفت جزء لوازم آرایشی نباشد ولی جزء مهم ترین لوازم بهداشتی به حساب می آید که هیچ وقت مجاز نیستید آن را با کسی استفاده کنید. لیف به صورت کامل روی بدن شما کشیده می شود، سلول های مرده پوست را با خودش بر می دارد بنابراین اشتراک گذاری آن با فرد دیگر به پوست شما و طرف مقابل صدمه وارد خواهد کرد.

استفاده مشترک از این لوازم ممنوع, استفاده مشترک از لوازم آرایش, لوازم آرایشی مشترک

حوله

هیچگاه نباید حوله خود را با کسی به اشتراک بگذارید. اگر نیاز به قرض گرفتن حوله دارید، حتماً آن را داخل آب ضد عفونی کننده بیاندازید ولی تا زمانی که مجبور نشده اید، این کار را انجام ندهید.

مسواک و خمیر دندان

مسواک و خمیر دندان هیچ وقت نباید با کسی شریک شوید. شاید از قبل هم در مورد مسواک شنیده بوده باشید ولی خمیر دندان هم بسیار مهم است زیرا زمانی که همه خمیر دندان را به مسواک می زنید، ممکن است دهانه آن به مسواک شما برخورد کند. در نتیجه جرم های دهان را به شخص دیگری انتقال می دهد.

منبع: ایلنا

بیوتی بازدید : 46 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)
تابستان به معنی شنا کردن، عرق کردن یا هر روز حمام رفتن است. اما چه کنیم که با وجود تمام اینها آرایش چشم مان پاک نشود؟ اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند همیشه مژه هایی بلند و حجیم داشته باشند، به ریمل هایی که در اینجا به شما معرفی کرده ایم، نگاهی بیاندازید.
 
 
Benefit Cosmetics BADgal
 
 این مدل ریمل تمام خصوصیت خوبی را که شما دنبال آن هستید، داراست. شت حلزونی شکل آن به مژه هایتان حجم و طول بیشتری می دهد. 
 
 معرفی بهترین ریمل های ضد آب
قیمت: 19 دلار
 

 
 
Clinique Lash Power Mascara
 
 
این ریمل به مدت 24 ساعت دوام دارد. بنابراین اگر می خواهید مدت زمان زیادی آرایش روی صورت تان باشد، بی آنکه آن را ترمیم کنید، ما این مدل ریمل را به شما پیشنهاد می دهیم. بهترین بخش آن این است که شما می توانید آن را به راحتی با آب و صابون، بدون احتیاج به آرایش پاک کن های شیمایی، بشویید.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 16.50 دلار
 

 
 
Dior Diorshow
 
 
این مدل ریمل برند دیور انتخاب خوبی برای روزهای تابستان شما می تواند باشد.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 27. 50 دلار
 

 
 
CoverGirl LashBlast Volume
 
 
اگر نمی خواهید برای ریمل قیمت بالایی بپردازید، ما این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. این ریمل هم دوام بالایی دارد و هم مژه های شما را بلند و پر پشت تر از قبل می کند.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 8.5 دلار
 

 
 
It Cosmetics Tightline 
 
 
این هم یکی دیگر از ریمل هایی است که پس از یک بار مصرف، دیگر نمی توانید از آن دل بکنید.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 24 دلار
 

 
 
Lancôme Grandiose
 
 
فرم منحنی شکل شت این ریمل مژه های شما را بلندتر از قبل کرده و تا 24 ساعت نیز دوام دارد.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 32 دلار
 

 
 
M.A.C. Cosmetics Extended Play Gigablack
 
 
دوام این ریمل 16 ساعت است بنابراین می توانید از ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید فقط این را بدانید که به گرما تا حدودی حساس می باشد و با آب گرم پاک خواهد شد. حجمی که این ریمل به مژه هایتان می دهد، کاملا طبیعی است.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 17 دلار
 

 
 
Shu Uemura Ultimate Natural M
 
 
شاید ریمل های ضد آب را به خاطر حالت مصنوعی که به مژه هایتان می دهند، دوست نداشته باشید، اما این ریمل کار شما را آسان می کند و مژه های شما را به همان حالت طبیعی خود نگه می دارد.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 28 دلار
 

 
 
L'Oréal Paris Voluminous Original
 
 
اگر چه این ریمل ضد آب قیمت پایینی دارد اما به مژه هایتان حجمی می دهد که باورش برایتان سخت است.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 5 دلار
 

 
 
Maybelline Great Lash
 
 
لیست بهترین ریمل های ضد آب ما بدون این ریمل تکمیل نمی شود. امتحان کردن آن ضرر ندارد.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 4 دلار
 

 
 
Milk Makeup Weekend Lash Stain
 
 
ابن ریمل تنها با براق کردن مژه هایتان، آن را حجیم تر از قبل نشان خواهد داد.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 22 دلار
 

 
 
Tom Ford 
 
 
اگر از آن دسته خانم هایی هستید که بی آرایش بیرون نمی روید و دوست دارید همیشه مژه هایی حجیم و بلند داشته باشید، این ریمل را به شما معرفی می کنیم.
 
معرفی بهترین ریمل های ضد آب 
 
قیمت: 45 دلار     
بیوتی بازدید : 40 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

زمانی که از کرم پودر برای پوشانندگی بهتر پوست استفاده می‌کنید، هدف این است که اگر لکه‌ای روی پوست وجود داشته باشد پوشانده شود و پوستی یکدست و هماهنگ با نوع آرایش باقی بماند. استفاده از کرم پودر باعث می‌شود پوست شما بهتر از آنچه است، نشان داده شود و رنگ بهتری به رخسار شما ببخشد. کرم پودر به عنوان پس زمینه آرایش و پایه‌ای برای شروع مراحل بعدی شناخته می‌شود. به همین دلیل است که استفاده صحیح از آن با ابزار و تکنیک درست، می‌تواند پوستی یکدست برای کلیت آرایش شما ایجاد کند.

پوست خشک

به دلیل اینکه پوست خشک با توجه به پوسته پوسته شدن احتمال زیادی دارد که ناصاف به نظر برسد، اگر برای پخش کردن از کرم پودر یا کانسیلر از انگشتان دستتان استفاده کنید ممکن است قسمت‌های خشک یا بافت‌های ناهموار پوست به صورت لکه لکه باقی بماند. در این حالت است که جذب محصول برای پوست سخت‌تر می‌شود و به همین دلیل ممکن است ظاهری غیرطبیعی به پوست بدهد. به جای اینکه فقط بخواهید کرم پودر را روی پوست صورت بمالید، بعد از آنکه با استفاده از نرم کننده به خوبی پوست را رطوبت رسانی کردید، با استفاده از اسفنج آرایشی یا برس مخصوص کرم پودر، آن را روی صورت پخش کنید. برای اینکه بهترین پوشش از کرم پودر روی صورت باقی بماند، اسفنج مخصوص کرم پودر را قبل از استفاده مرطوب کنید و آب اضافی‌اش را بگیرید. اولین قدمی که برای آرایش طبیعی صورت برمی‌دارید، مراقبت پوستی صحیح و مداوم است.

پوست چرب


بعد از آنکه کرم پودر خوب برای پوست چرب را پیدا کردید، نحوه استفاده از کرم پودر روی پوست هم اهمیت زیادی دارد. برای اینکه پوست صورت به دلیل چرب بودن براق و درخشان به نظر نرسد، بهتر است کرم پودر را با کمک برس به شکل نقطه‌ای و دایره‌وار روی صورت اضافه کنید. این نکته باعث می‌شود پوشش کرم پودر مات شود. فشار زیادی برای پخش کردن به پوست وارد نکنید، چون می‌تواند باعث ایجاد شدن رگه و خطوط روی پوست شود. در قسمت‌هایی از صورت که چربی بیشتری وجود دارد، از پودر‌های آرایش روی کرم پودر استفاده کنید تا براق بودن پوست را از بین ببرد و از ماسیدن کرم پودر در طول روز هم جلوگیری کند. پودری که مد نظر است باید سبک باشد تا بتواند چربی اضافه پوست را نسبت به پودر‌های فشرده و پنکک‌ها بهتر جذب کند.

پوست مبتلا به آکنه و جوش

با وجود قرمزی، التهاب و ناصافی پوست‌های دارای جوش، حساسیت آن‌ها باعث می‌شود که توجه بیشتری را به خود جلب کنند. برای اینکه بتوانید به طرز جادویی برآمدگی و قرمزی جوش‌هانواع بای خود را بپوشانید، باید از کانسیلر‌های دارای پوشش قوی و کامل در نقاط مورد نظر استفاده کنید. برای این منظور از انگشتان خود استفاده کنید تا درست به هدف بزنید! همچنین گرمای دست باعث گرم شدن کرم پودر و کانسیلر می‌شود و آن را سریع‌تر جذب پوست می‌کند. قبل از زدن کرم پودر روی پوست دستان خود را بشویید تا باکتری و میکروبی وارد منافذ پوست شما نشود.

پوست قرمز و ملتهب

زمانی که می‌خواهید کل پوست صورت خود را به خوبی کاور کنید، از برس کرم پودری استفاده کنید که حجیم باشد و در قسمت بالایی خود سطحی صاف داشته باشد. این برس‌ها به نام برس کابوکی سرتخت هم شناخته می‌شوند. این برس حجیم مقدار کمی از کرم پودر را به مو‌های خود جذب می‌کنند و باعث می‌شوند مقدار بیشتری از کرم پودر به پوستتان برسد. مقداری از کرم پودر را روی پشت دستان خود بریزد، برس را بردارید و فقط کافی است سر آن را روی کرم پودر بزنید. برس را به شکل دایره‌ای روی پوست صورت حرکت دهید. نکته استفاده صحیح این است که برس را روی پوست بکشید. این روش باعث می‌شود کرم پودر دقیقاً روی منافذ پوست قرار بگیرد و پوششی کامل، یکدست و طبیعی باقی گذارد.
پوست با منافذ بزرگ و باز

برای استفاده از کرم پودر در این نوع پوست از برس‌های حجیم با سر گرد استفاده کنید. این براش باعث پخش شدن یکدست و ملایم کرم پودر می‌شود و باعث می‌شود درون منافذ باز ته‌نشین نشوند. مو‌های بلند و نرم این برس باعث می‌شود مقدار اضافه مواد آرایشی هم از روی پوست پاک شود و خطوط و رگه‌های کرم پودر روی پوست باقی نمی‌ماند. برس را در حرکات دایره‌ای روی پوست صورت بکشید تا سطحی صاف و یکدست ایجاد شود.

پوست معمولی

در پوست معمولی برای اینکه پوشش طبیعی داشته باشید، از برس کرم پودر تخت استفاده کنید. این برس سطحی پهن‌تر دارد و باعث می‌شود کرم پودر بدون اینکه هدر برود، به راحتی روی صورت پخش شود. قبل از آنکه مناسب‌ترین روش استفاده از کرم پودر را بدانید، انتخاب بهترین کرم پودر با توجه به نوع پوست اهمیت بیشتری دارد.
بیوتی بازدید : 52 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)

 

کانسیلر مناسب

کانسیلرها کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که قبل یا بعد از کرم پودر استفاده می شوند

 

کانسیلر چیست؟
کانسیلرها درواقع کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بعضی‌ها می‌گویند بهتر است بعد از کرم‌پودر زدن استفاده شود. این کانسیلرها به‌ صورت‌های مختلفی وجود دارند؛ یکی به‌صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت‌تر است، حالت دیگر کرم‌مانند نیمه‌جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم‌پودر استفاده شده روشن‌تر باشد. اگر خیلی روشن‌تر از کرم‌پودر باشد به جای پوشانندگی لکه‌های تیره را بیشتر نشان خواهد داد .

خریداران معمولا هنگام خرید کانسیلرها به دلیل وجود انواع مختلفی از رنگ‌ها سردرگم هستند. هر رنگ مختلف کانسیلر برای از بین بردن و پوشاندن لکه‌های مختلف پوستی و دادن رنگ و جلوه زیبایی به پوست طراحی شده است.

چگونه یک کانسیلر مناسب انتخاب کنیم؟

کانسیلر زرد:این تن رنگ برای هر پوستی مناسب است. این کانسیلرها لکه‌های تیره را محو می‌کند. اگر می‌خواهید تیرگی اطراف چشم خود را بپوشانید از کانسیلر زرد استفاده کنید.

کانسیلر نارنجی:برای افراد سبزه این کانسیلر بسیار مناسب است. هنگام خرید آن را در اطراف دهان تست کنید.

کانسیلر سبز:این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست می‌باشد. اگر دارای لکه‌های قرمز مادر زادی هستید یا می‌خواهید جوش‌های خود را بپوشانید این کانسیلر مخصوص شماست.

کانسیلر بنفش:بله کانسیلر بنفش نیز وجود دارد. کسانی که پوست صورتشان مایل به زرد است می‌توانند از این محصول استفاده کنند. لکه‌های کبودی روی صورت کاملاً با این کانسیلر محو خواهد شد.

کانسیلرهای استیکی,کانسیلرهای مدادی

کانسیلرهایی را انتخاب کنید که مناسب تن پوست باشد

 

فرم کانسیلرها
برند پرستیژ و تولیدکنندگان لوازم آرایشی انواع متفاوتی از کانسیلرها را تولید می کنند. مهم است تا مصرف کنندگان کانسیلرهایی را انتخاب کنند که مناسب برای تن پوست آنها باشد. به خاطر داشته باشید که بعضی از کانسیلرها برای بازسازی پوست هستند به این معنی که برای استتار لکه های جدی پوست بسیار ایده آل هستند.

کانسیلر کرم
کانسیلرهایی که فشرده شده و قوام دارند به عنوان کانسیلرهای کرم نامیده می شوند. این کانسیلرها را می توان با انگشتان دست و یا فرچه های آرایش استفاده کرد.

کرم های کانسیلر پوشش بسیار مناسبی ارائه می کنند. و ایده آل برای افرادی هستند که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در طول روز دارند. کانسیلرهای کرم ماندگاری بالایی در طول روز دارند، به این معنی که خشک، پوسته پوسته و چروکیده نمی شوند.

کانسیلرهای مایع
کانسیلرهای مایع همان حالت کرم پودرهای مایع را دارند. آنها زمانی که با قلم‌های آرایشی و یا اسفنج ها استفاده می شوند عملکرد عالی دارند. از کانسیلرهای مایع برای ایجاد پوشش و لایه ای روی پوست استفاده می شود، و معمولا زمان زیادی لارم دارند تا این پوشش ایجاد گردد. بعضی از کانسیلرهای مایع هم وجچود دارند که به سختی می توان آنها را با دیگر لوازم آرایشی ترکیب و استفاده کرد. به همین دلیل قبل از خشک شدن آنها روی پوست، لازم است تا با کرم پودر ترکیب شوند. کانسیلرهای مایع و ارزان ممکن است در طول روز به حالت پوسته پوسته  روی صورت قرار گیرند.

کانسیلرهای پودری
یکی از بهترین انواع کانسیلرها، انواع پودری آنها است. این کانسیلرها برای استفاده با لوازم آریشی معدنی کاربرد دارند. بعضی از کانسیلرهای پودری ممکن است در ظروف مخصوصی فشرده شده باشند و مانند پودرهای صورت فشرده شده باشند. کانسیلرهای پودری سطح متوسطی از پوشش را ایجاد می‌کنند. بهرحال، می توان به راحتی با کرم پودرهای مایع و انواع کرم پودرها از این کانسیلرها استفاده کرد. بسیاری از خریداران ترجیح می دهند از کانسیلرهای پودری و ترکیب آن با کرم پودرها استفاده کنند.

کانسیلرهای استیکی
این کانسیلرهای استیکی مانند رژ لب طراحی شده اند و کانسیلر حالت کرم مانند دارد. هرگز مستقیما از این استیک ها روی پوست استفاده نکنید. همیشه از انگشت و برس برای این کار استفاده کنید. خریداران باید بدانند که بعضی از کانسیلرهای استیکی ارزان، ماندگاری بالایی ندارند. پس باید در طول روز چندین بار از آنها استفاده شود. این کانسیلرها برای مسافرت مناسب هستند. همچنین برای گذاشتن در کیف های کوچک و دستی هم مناسب می باشند.

کانسیلرهای مدادی
بسیار مشابه کانسیلرهای استیکی هستند ولی فرمولاسیون تهیه آنها کمی چسبناک تر است و حالت خط چشم های مدادی را دارند و برای افرادی که می خواهند پوشش متوسطی روی پوست ایجاد کنند مناسب هستند. کانسیلرهای مدادی در شرایط آب و هوای گرم هم حالت جامد خود را حفظ می کنند که استفاده از آنها را در تابستان بسیار مناسب می سازد. بسیاری از کانسیلرهای مدادی برای مسافرت هم مناسب هستند.


منبع : بیتوته

بیوتی بازدید : 59 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

 

احتمالا خیلی از خانم‌ها خرید ناموفقی در زمینه لوازم آرایشی را تجربه کرده‌اند، در بعضی از مواقع ما خرید لوازم آرایشی را سرسری می‌گیریم و به کیفیت، برند و تاریخ انقضای کالا توجه نمی کنیم. همانطور که می دانید چهره زن در زیبایی و سلامت زن نقش اساسی دارد و استفاده از لوازم آرایشی باید به ما این امکان را بدهد که در زیباتر شدن و شادابی و سلامت پوستمان بکوشیم. بنابراین باید توجه داشته باشید که با یک سهل انگاری در خرید لوازم آرایشی نامرغوب باعث آسیب به پوست نشوید زیرا که این آسیب می تواند جبران ناپذیر باشد.

خرید لوازم آرایشی چشم تاریخ گذشته می تواند چشم های شما را دچار حساسیت کند و یا اگر یک رژ لب بی کیفیت خریداری کردید با مرور زمان لبهای شما دچار خشکی شدید می شوند،نرمی خود را از دست می‌دهند و پوسته پوسته خواهند شد و اگر کرم پودر و یا پنکک نامرغوب بر روی پوستتان استفاده کنید پوست شما دچار حساسیت خواهد شد به سرعت جوش می زنید و ظاهری نازیبا خواهید داشت.

از این رو یک راز مهم و اساسی در خرید لوازم آرایشی، کیفیت و معتبر بودن برند لوازم آرایشی است. زیرا که زیبایی و سلامت پوست و مو برای افراد یکی از مهمترین مسئله در داشتن حس خوب برای خود شخص و جذاب دیده شدن از نگاه دیگران است.

استفاده از لوازم آرایشی خوب هنر شما را نشان می‌دهد و آرایشی طبیعی را به ارمغان می آورد.شما در این صورت است که سلامتی و شادابی پوست خود را طی سالها تضمین خواهید کرد و با استفاده لوازم آرایشی خوب پوستی زیبا و جذاب خواهید داشت.در اینجا با شما نحوه خرید لوازم آرایشی با کیفیت و مرغوب را با هم مرور خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت از کجا لوازم آرایشی معتبر خریداری کنید.


توصیه هایی برای خرید لوازم آرایشی معتبر

بسیاری از خانم ها، طرفدار لوازم آرایشی هستند که روی پوست آنها ماندگاری طولانی تری داشته باشند که البته فروشندگان هم با توجه به این نیاز، محصولات خود را تحت عنوان، رژ لب 24 ساعته و یا کرم پودر گریم به مشتریان عرضه می کنند.
بد نیست بدانید مواد آرایشی که دارای ماندگاری طولانی تری روی پوست هستند، حاوی درصد بالایی سرب هستند، زیرا این فلز تاثیر زیادی در باقی ماندن پارافین و رنگ‌های آرایشی روی پوست دارد.
هر چه قدر سرب در این محصولات آرایشی بیشتر باشد، ماندگاری این محصولات روی پوست هم طولانی تر خواهد بود.

برای اینکه بدانید لوازم آرایشی که قصد خرید آن را دارید حاوی سرب است یا نه، می توانید از آزمایش بسیار ساده ای استفاده کنید. مقداری از رژ لبتان را روی دستتان بمالید. با یک انگشتر طلا روی آن را خراش دهید. اگر رنگ آن به مشکی تغییر یافت، مطمئن باشید که آن محصول دارای درصد بالایی از سرب است.


بد نیست بدانید لوازم آرایشی معتبر که مواد مصرف شده در تولید آن روی برچسبشان ذکر شده است، سرب ندارند و وزارت بهداشت نیز برای لوازم آرایشی و بهداشتی که حاوی سرب باشند، برچسب فارسی تایید شده را صادر نمی کند.

هنگام خرید لوازم آرایشی، قبل از پسندیدن رنگ این محصولات، به دنبال تاریخ مصرف آن باشید. محصولات معتبر حتما دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا هستند

یکی از مهم ترین راههای کنترل محصول آرایشی بررسی و مطمئن شدن از اصالت کدهای موجود بر روی کالا میباشد اولین پارامتر بارکدی است.این بارکد به شکل خطوط عمودی موازی با هم تشکیل شده و در زیر آن ارقامی نوشته است 4 کد مختلف اشاره دارد

در هنگام خرید لوازم آرایشی به بافت مواد ،رنگ و بو توجه کنید، این مورد را می‌توان جامع ترین مورد در شناخت خرید لوازم آرایشی دانست البته این مورد نیاز به تجربه و بررسی محصولات اصل دارد.در واقع  تمامی لوازم آرایشی، ریمل، کرم پودر و غیره باید دارای بافتی یکدست باشند و مواد تشکیل دهنده آنها دارای ذرات یک اندازه و یک رنگ باشد محصولات اصل اصلا بوی بد، تند و زننده ای ندارند مگر اینکه زمان طولانی از تاریخ مصرفش گذشته باشد.

از کجا خرید لوازم آرایشی معتبر را انجام دهیم؟

 شما برای خرید لوازم آرایش کجا می‌روید؟ داروخانه یا فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی؟ شاید هم می روید سراغ بساط  دست فروش ها و با قیمت کمتر چند قلم از محصولات آرایشی و بهداشتی را می خرید؟

همواره در خرید لوازم آرایشی این اصل را در نظر بگیرید که خرید لوازم آرایشی معتبر و با کیفیت شاید قیمتی دو برابر از لوازم آرایشی دست فروش ها را داشته باشد ولی قطعا در زیبایی و سلامتی پوست شما تاثیری دو چندان خواهد داشت پس با خرید لوازم آرایشی نامرغوب سلامتی خود را بخطر نندازید شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی لباس و لوازم آرایش کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید شما زمان کافی دارید برای اینکه کالا مورد نظر را بر اساس مواردی که ذکر شد بررسی کنید و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

 

تعداد صفحات : 32

درباره ما
معرفی و راهنمای خرید محصولات آرایشی زنانه و لوازم اصلاح مو زنانه و مردانه ریش تراش و سشوار، ادکلن و عطر های مردا نه و زنانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 312
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 615
  • بازدید سال : 5,047
  • بازدید کلی : 21,970